امتیاز دهید

موس مو به شکل فوم تولید می‌شود و می‌توانید از آن برای حالت دادن، حجم دادن و ثابت نگه داشتن موها استفاده کنید. در ادامه، نحوه استفاده از موس مو را برای حالت دادن به موها توضیح می‌دهم:

  1. شستن موها: قبل از استفاده از موس مو، موها را به طور کامل بشویید. موس مو بهتر جذب می‌شود اگر موها تمیز باشند.
    خشک کردن موها: موها را به آرامی خشک کنید. موس مو روی موهای خیس استفاده می‌شود.
  2. اعمال موس مو: مقدار کمی از موس مو را در دست خود بگیرید و روی ساقه موها بمالید. سپس با استفاده از کف دست، موها را ماساژ دهید تا به ریشه موها برسد.
  3. سشوار کردن موها: موها را با سشوار به آرامی کشید تا حالت دلخواه به آنها داده شود.

موس مو به موهای شما حالت دهی می‌کند و به حفظ حجم و شکل موها کمک می‌کند. از موس مو می‌توانید برای موهای فر، موجدار، صاف و حتی موهای کم پشت استفاده کنید. انتخاب نوع مناسب موس مو بستگی به نوع موهای شما دارد. از انواع موس مو برای موهای خود استفاده کنید و حالت دلخواه را به موهایتان بدهید.

 

نحوه اسپری کردن با موس مو

برای اسپری کردن موس مو ابتدا باید پلمپی که از سمت کارخانه تولید کننده روی سر اسپری قرار گرفته است را باز کنید، برای باز کردن این پلمپ کافیست روی قسمتی که برای فشار دادن دست تعبیه شده است، فشار دهید تا پلاستیک کوچکی که وجود دارد شکسته و قابل استفاده شود.

برای اسپری کردن و استفاده بهینه از کالا، باید برای هربار اسپری کردن موس مو، سر و ته بگیرید تا صرفا گاز تخلیه نشود.

درصورتی که به صورت ایستاده استفاده کنید، بعد از مدتی استفاده گاز تخلیه شده ولی مواد موس داخل می ماند که در این حالت کالا بلااستفاده خواهد ماند.

اشتراک در
اطلاع از
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

زیباما

فروشگاه اینترنتی آرایشی، بهداشتی، مراقبتی، عطر

بیشتر خوانده شده امروز

دسترسی های بیشتر

احتمالا این مقالات هم برای شما جذاب باشد