طرز استفاده ماسک مو pantene

امتیاز دهید

به طور کلی، ماسک مو پنتن یک محصول ترمیم کننده و مرطوب کننده برای موهای خشک و آسیب دیده است که با فرمولاسیون pro-v ساخته شده است. این محصول باعث افزایش استحکام و درخشندگی موها شده و از آسیب های ناشی از وسایل حرارتی مانند سشوار و اتوی مو جلوگیری می کند.

برای استفاده از ماسک مو پنتن، شما می توانید از چند روش مختلف استفاده کنید:

  • روش اول: بعد از شستشوی مو با شامپو و نرم کننده، مقدار مناسبی از ماسک را روی موهای خود بمالید. بهتر است از تماس آن با ریشه مو جلوگیری کنید و از بلندی گوش شروع به زدن آن به موها کنید. به مدت ۳ تا ۴ دقیقه تمام تارهای مو را ماساژ دهید و سپس با آب ولرم آبکشی کنید.

  • روش دوم: قبل از شستشوی مو با شامپو، مقدار مناسبی از ماسک را روی موهای خود بمالید. بهتر است از تماس آن با ریشه مو جلوگیری کنید و از بلندی گوش شروع به زدن آن به موها کنید. به مدت نیم ساعت بگذارید تا روی مو بماند و سپس با شامپو و نرم کننده مناسب شستشو دهید. این روش برای درمان آسیب دیدگی و خشکی بیشتر مناسب است

  • روش سوم: در شب قبل از خواب، مقدار مناسبی از ماسک را روی تمام تارهای مو خود بزنید. بهتر است از تماس آن با ریشه مو جلوگیری کنید و از بلندی گوش شروع به زدن آن به موها کنید. سپس با یک حوله گرم یا یک کلاه دوش سر خود را بپوشانید و تا صبح بگذارید تا روی مو بماند. در صبح، با شامپو و نرم کننده مناسب شستشو دهید. این روش برای تغذیه عمقی و بازسازی بافت مور مناسب است.

خرید ماسک مو پنتن

اشتراک در
اطلاع از
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

زیباما

فروشگاه اینترنتی آرایشی، بهداشتی، مراقبتی، عطر

بیشتر خوانده شده امروز

دسترسی های بیشتر

احتمالا این مقالات هم برای شما جذاب باشد